I got powers

OMG, Melissa var inte i skolan idag !? :O Abow. Alltså en gågn när Keily inte skulle koma till skolan, hade jag en dröm, att hon inte kan komma till skolan, och på morgonen messade jag henne, om hon kommer, o hon sa nej !? Alltså, jag hade ingen aning om, att hon skulle stanna hemma, och nu hade jag inte heller nån aning om det att Melissa inte skulle komma till skolan. Jag har inte snackat med henne på skitlänge..så it's wierd ?

Men iaf. hade en väldigtlång dag. Slutade typ halv 5. Men nu är jag hemma, och måste börja städa nu, alltså det är redan äckligt fan. Har kläder över allt, jag vill inte att mitt rum ska se ut som typ Dessies.. euw. Oekj vi hörs ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

tack detsamma D:

2009-11-02 @ 22:26:46
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0