Länge

Det var länge sen jag sist skrev nånting, men det är så, att jag har en "dagbok", eller vad ska man kalla det. Alltså ett typ häfte (elr vet inte riktigt vad man kallar, det, det har hård "omslag"). Hur som helst, iaf, jag har typ 16 sånna, som är tjocka och dit kan jag verkligen skriva om allt, ¨å det känns mkt bättre att skriva dit, än hit, för att jag kan inte skriva allt hit ju..

Men iaf, alltså Melissa färgade sitt hår brunt !?!?! :O:O KATASRTOF !?! She's not barbiegirl anymore :'(

Bjuder på bilder..

Hehe, jag och Keily, på fredag..




Hon var såååå fin i sitt blonda hår :(, fett dumt att färga håret
från blont till brunt, ÄVEN blondinbela ångrade sig !?!


Estland här kommer jag !? Den 22 åker vi, med Melissa !? , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0