New computer

Idag skulle vi gå och göra en bankort till mej och min lillebror (jaa, jag hade ingen innan:D). När vi blev klara med det åkte vi till nacka. Sen så hade jag tagit med min bärbaradator, för att "a" & "s" har slutat fungera, så tänkte, att jag lämnar in det nånstans, och dom fixar det, men nej, det är ingen idé, hellre köpa en ny data. Så vi gick till ONOFF och ja, kollade på datorer. Min lille bror började direkt gnälla att han vill också ha en ny data, fattar ni, han valde en data för evighet !?!?! :O Medans så hann jag välja ut en bäbar data jag ville ha, gå till skopunkten och kolla ut skor jag vill ha, gå köpa en hamburgare + fick vänta typ 1 h om inte mer. :O Sen så när mamma hade betalt för allting sa dom, att den bärbara som jag hade valt (och mamma hade betalt för) inte fanns än i deras affär :O (?) Dom sa typ bara att den är helt ny och den bästa dom har, den har windows 7 osv, så att den kommer om typ 1-2 veckor :O Jag ba va :O, Alltså det är ju skitkonstigt och dåligt att dom säljer det, dom inte ens har !?! Nu så får jag vänta. :S

Men vi hörs, och btw, pallar inte gå till skolan imorn heller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0